دکوری

مجسمه چینی بازمره ترین و خوشمزه ترین دکوری روز دنیا

مجسمه چینی یکی از آن بامزه های روزگار است، یک دکوری واقعا زیبا و خوشمزه که هر فردی را سر ذوق می آورد. موجودی با ظاهری به شکل مردمان جنوب شرق آسیا، با قدی کوتاه یا حتی بلند و چشمانی بادامی و بامزه که معلوم نیست آیا بیدار است یا خواب!

حتماً بسیاری از شما چه خانم و چه آقا از تعداد زیادی مجسمه و عروسک در انواع و اقسام مختلف در منزلتان استفاده کرده اید. خب طبیعی هم هست، چون یکی از مهم ترین انواع دکوری در هر جای جهان همین مجسمه ها هستند که تعدادشان نیز آنچنان زیاد است که اگر بعنوان مثال فردی بخواهد آمار دقیق تمامی طرح و شکل های مجسمه دکوری های مختلف را بگیرد، کاری قطعاً غیرممکن خواهد بود و اصلاً شدنی نیست.

مجسمه چینی هم دقیقاً به همین صورت است. در حالی ‌که تولید آنها در تمامی کشورهای جنوب شرق آسیا مانند تایلند، اندونزی، ژاپن، مالزی، چین، فیلیپین و... انجام می شود اما در کشور ما این مجسمه ها به مجسمه چینی معروف اند و انواع مختلفی هم در کشورمان موجود است اما نهایتاً به همین اسم شناخته می شوند.

می توانید این بامزه های دوست داشتنی را در نقطه ای از منزل که در دیدِ همه باشد بگذارید. مثلاً یک میز زیبا و کوچک تک پایه تهیه کرده و کنار میز تلویزیون قرار دهید، سپس مجسمه را روی آن گذاشته و لبخند یا اخم بامزه اش را نثار تمامی میهمان ها و افراد خانوادۀ خود نمایید.

حتی اگر دارای منزلی ویلایی هستید و می خواهید داخل حیاط و اطراف درب ورودی بزرگ را به خوبی با انواع دکوری تزئین کنید، باز هم می توانید این بار چندین عدد از این مجسمه چینی را خریداری کرده و در جلوی باغچه و حتی لابلای گل ها طوری مخفی کنید که فقط سرشان و کمی از نیم تنه مشخص باشد. به این شکل همیشه چینی ها و ژاپنی ها در باغچه و اطراف آن مخفی شده و در حال رصد کردن و جاسوسی از همه جا هستند! مراقب باشید!

این مجسمه ها که در ابعاد مختلفی در بازار موجود است با متریال و مواد اولیۀ مختلفی ساخته می شود که برای قرار دادن آنها در حیاط و در مقابل نور مستقیم آفتاب و باد و باران، تا جایی که می توانید از مجسمه هایی استفاده کنید که از مواد ترکیبی و مقاوم به عوامل طبیعی ساخته شده اند. می توانید این موضوع را در زمان خرید به فروشنده گوشزد کنید تا مجسمه چینی مرغوب و درجه یک با مواد اولیۀ مقاوم به شما تحویل نماید.

همچنین با اطمینان می توان گفت که این مجسمه چینی می تواند گزینه ای مناسب برای دکوری و تزئین اتاق خواب کودک و فرزند شما باشد. چهره هایی بامزه و دوست داشتنی که می توانند برای فرزندان شما همصحبت خوبی بوده و آنها را از تنهایی عذاب آور نجات دهند و مانند زنگ تفریحی برای شاد بودن باشند.

حتماً از آن در اتاق خواب فرزندانتان هم به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید، دکوری جالبی ست.

 

فروشگاه اینترنتی دکوری فروشی

 نویسنده: طیب عالی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.