دستگاه کیسه پر کن

دستگاه پرکن تک توزین


دستگاه کیسه پرکن  یا همان قوطی پرکن توزین دار  یکی از دستگاه های طراحی و ساخته شده در زاگرس ماشین کرج می باشد.
این دستگاه مناسب جهت پر کردن انواع مواد گرانولی از جمله حبوبات مانند: نخود، لپه، عدس، لوبیا، ماش و … و انواع غلات مانند گندم، جو، ذرت …و همچنین قند، شکر، چای، میوه خشک، سبزی خشک، تافی و .. می باشد.
در دنیایی که همه چیز با سرعت بالا در حرکت است، هم گام و به روز شدن با دنیای صنعت و مدرنیته از الزامات صنعت بسته بندی و کیسه کشی است.
دست یابی به دانش و تکنولوژی روز دنیا ما را در طراحی و ساخت دستگاه های پرکن تک توزین (کیسه پر کن) با مدلهای قابل عرضه و سودآور یاری نموده است.
این دستگاه با نام دستگاه بسته بندی نیمه اتوماتیک نیز شناخته می شود و در ابعاد کوچکتر قابل استفاده برای مشاغل خانگی با سود بالا و هزینه کم است.

عملکرد دستگاه کیسه پرکن (قوطی پرکن توزین دار)

مرحله اول دستگاه کیسه پرکن

مواد به وسیله ی دستگاه بالابر به مخزن دستگاه پرکن انتقال پیدا کرده و همواره مخزن دستگاه را که از جنس استنلس استیل ضد زنگ و مقاوم در برابر ضربه بوده پر نگه داشته تا سرعت و ظرفیت تولید در حداکثر خود حفظ شده و اپراتور راحت تر بتواند به کار خود ادامه دهد.

مرحله دوم دستگاه کیسه پرکن

ویبراتور دستگاه با دقت و تنظیم قابل ملاحظه در ریزش ، ضمن حفظ عملکرد و سرعت بالای دستگاه پر کن تک توزین، دقت توزین را افزایش میدهد.
این دقت به طوری افزایش می یابد که تمامی محصول از ابتدا تا انتها دارای یک وزن مشخص می باشند.
ویژگی های دستگاه کیسه پرکن
نمایشگر هایی با مانیتور لمسی که قابلیت تنظیم وزن دلخواه در کمترین زمان را به هر وزن اعشاری به کاربر می دهد.
و اپراتورهای کم سواد نیز میتوانند از این دستگاه به راحتی استفاده کنند بدون آن که مشکلی به وجود آید.
ارتفاع مناسب دستگاه و قابلیت تنظیم ارتفاع ریزش این امکان را به اپراتور میدهد تا با دستگاه هماهنگ شده و با مشکل مواجه نشود.
در قسمت انتهایی دستگاه سکویی طراحی شده است که قابلیت ریگلاژ به سمت بالا و پایین، برای انواع بسته های بزرگ و کوچک و کیسه های بزرگ را دارد،
که در صورت استفاده از نوع دستی این ماشین بتوانند به راحتی کیسه گیری نمایند.
ماشین فوق به جهت پر کردن انواع ظروف: قوطی، ظروف پت و شیشه ای به  دستگاه کیسه پرکن یا همانقوطی پرکن توزین دار هم شناخته شده در بازار میباشد.
این دستگاه کیسه پرکن یا همان قوطی پرکن توزین دار در ظرفیت های متفاوتی طراحی و ساخته میشود که میتوان به سه مدل : از 20 گرم تا 2 کیلوگرم ، از 50 گرم تا 10 کیلوگرم و از 1 کیلو گرم تا 50 کیلو گرم اشاره کرد .